Klachtenregeling
“Als je nog geen mogelijkheden ziet
wil dat niet zeggen dat ze er niet zijn”
“Als je nog geen mogelijkheden ziet
wil dat niet zeggen dat ze er niet zijn”
Mocht u als opdrachtgever of deelnemer een klacht hebben, dan zullen wij binnen 2 weken, na ontvangst van uw klacht, contact met u opnemen voor de afhandeling van de klacht. Uiteraard kunt u daarbij rekenen op vertrouwelijkheid onzerzijds. Binnen ten minste vier weken wordt de klacht behandeld. Mocht het niet binnen deze termijn afgehandeld kunnen worden, zullen wij u daarvan in kennis stellen waarbij het uitstel wordt toegelicht. We zullen u ook een indicatie geven wanneer er wel uitsluitsel gegeven kan worden.
Mochten we er onverhoopt niet samen uit komen, dan wordt er een onafhankelijke derde ingeschakeld, dhr. R. Kuiper. De uitspraak van dhr. Kuiper is dan bindend voor spirit2move. U heeft ten alle tijden recht deze uitspraak als niet bindend te beschouwen. Eventuele consequenties worden zo snel mogelijk afgehandeld. Klachten zullen gedurende 3 jaar worden gearchiveerd en daarna worden vernietigd. Beide trainers zijn fellow member trainer van IANLP. En onderschrijven hun ethische code.